Asistent/ka ekonomického oddělení

Jsme Univerzitní centrum energeticky efektivních budov ČVUT se sídlem v Buštěhradu u Kladna. Propojujeme vědu s komerční sférou a přinášíme na trh nová řešení, která svým uživatelům pomáhají být v technologii o krok napřed. Naší vášní jsou budovy, města, energie, životní prostředí, inovace a udržitelnost. Zaměřujeme se na aplikovaný výzkum a vývoj v rámci grantových projektů a smluvních zakázek pro firmy. Pro rozšíření našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka ekonomického oddělení.

Pozice je vhodná i pro rodiče na rodičovské dovolené nebo pro absolventy. 
 

Náplň práce
  • Podpora účetního oddělení, 
  • tvorba objednávek v interním účetním systému,
  • drobné finanční kalkulace,
  • administrativní podpora ekonomického oddělení,
  • spolupráce s dalšími odděleními, koordinace toku informací, zajištění oběhu dokladů,
  • kontrola a digitalizace dokumentů,
  • operativní úkoly dle pokynů nadřízeného.

Další náplň práce po zaučení, možnost profesního růstu
  • Podpora a následně vypracování finančního vykazování pro vědecké projekty.


Váš profil
  • Ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
  • znalost práce s PC (MS Office, Outlook),
  • znalost ČJ – slovem i písmem,
  • samostatnost, preciznost a zodpovědný přístup k plnění úkolů,
  • analytické myšlení, zájem o práci s daty, tabulkami, reporty apod.,
  • nadšení pro práci, proaktivní přístup k řešení problémů, chuť učit se novým věcem.


Výhodou je
  • Znalost základů účetnictví,
  • pokročilá znalost Excelu,
  • základní znalost AJ.


Nabízíme
  • Pracovní úvazek min. 0,5,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • zajímavé a inovativní prostředí na pomezí akademického a firemního prostředí, 
  • příležitost podílet se na strategických záměrech výzkumných projektů,
  • uplatnění a rozvoj znalostí a dovedností,
  • firemní a týmové sportovní a kulturní akce, 
  • mobilní telefon a notebook,
  • využití služebního automobilu,
  • příspěvek na stravování a jazykové kurzy,
  • příspěvek na produkty spoření na stáří,
  • interní vzdělávání, rozvojové kurzy,
  • služby interního kouče,
  • 30 dnů dovolené, 
  • možnost občasné práce z domova, 
  • kids and dogs friendly office,
  • káva a čaj na pracovišti zdarma, 
  • vitamínové dny,
  • systém pro sdílení dopravy autem z Prahy, zejména z okolí Dejvic a metra A, 
  • firemní svozy z Buštěhradu na UCEEB a zpět, 
  • celodenní služby recepce, 
  • možnost pracovat ve vědě a výzkumu a být tak u projektů, které podpoří udržitelný rozvoj.



Životopis spolu s motivačním dopisem nám zašlete na hr@uceeb.cz.
Do předmětu zprávy, prosím, napište: „Asistent/ka ekonomického oddělení“.
Uchazeče budeme kontaktovat průběžně.
Uzávěrka je 10. 12. 2025.