Asistent/ka projektového manažera

Jsme Univerzitní centrum energeticky efektivních budov ČVUT se sídlem v Buštěhradu u Kladna. Propojujeme vědu s komerční sférou a přinášíme na trh nová řešení, která svým uživatelům pomáhají být v technologii o krok napřed. Naší vášní jsou budovy, města, energie, životní prostředí, inovace a udržitelnost. Zaměřujeme se na aplikovaný výzkum a vývoj v rámci grantových projektů a smluvních zakázek pro firmy.

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se bude zabývat koordinací grantových projektů a bude tak pravou rukou projektového manažera vybraných projektů. Bude spolupracovat na plánování, řešení a vykazování grantových výzkumných projektů. Bude především podporou projektového manažera, se kterým bude neustále v kontaktu.

Rádi bychom pozici nabídli někomu, kdo má smysl pro řád a zodpovědnost, dobré organizační schopnosti a nedělá mu problém týmová práce. Hledáme komunikativního člověka, pokud možno se zkušenostmi s administrací nebo s projektovým vedením národních i mezinárodních grantových projektů.


Náplň práce:

  • koordinace a administrace grantových projektů (mezinárodní i národní),
  • komunikace s konsorcii projektů,
  • příprava podkladů a prezentací pro řízení projektů a na jednání projektových konsorcií,
  • účast na mezinárodních setkáních v rámci projektů,
  • příprava marketingových materiálů, komunikace na sociálních sítích, tiskových zpráv,
  • příprava finančních plánů projektu a dohled nad jejich plněním,
  • tvorba časových plánů a hlídání termínů pro manažera projektů.



Očekáváme:

  • dokončené min. středoškolské vzdělání s maturitou,
  • aktivní znalost anglického jazyka (slovem a písmem),
  • dobrá znalost MS Office,
  • dobré organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost a flexibilita,
  • ochota cestovat.

     
Výhodou je:
 
  • orientace v dotačních programech pro vědu a výzkum,
  • vzdělání v oblasti projektového managementu,
  • zkušenosti s jednáním se zahraničními partnery a institucemi,
  • znalost nakládání s odpady.

     
Nabízíme:
 
  • HPP na plný nebo částečný pracovní úvazek,
  • flexibilní pracovní doba,
  • možnost občasné práce z domova,
  • zajímavé a inovativní prostředí na pomezí akademie a firemního prostředí,
  • zajímavá a rozmanitá práce v přátelském kolektivu,
  • uplatnění a rozvoj znalostí a dovedností,
  • možnost realizace vlastních nápadů a osobního rozvoje,
  • firemní a týmové sportovní a kulturní akce,
  • příspěvek na stravování, jazykové kurzy a další vzdělávání,
  • interní kouč,
  • služební notebook,
  • 30 dnů dovolené,
  • kids and dogs friendly office,
  • káva, čaj, mléko na pracovišti zdarma,
  • vitamínové dny,
  • systém pro sdílení dopravy autem z Prahy, zejména z okolí Dejvic a metra A,
  • firemní svozy z Buštěhradu k UCEEB a zpět,
  • celodenní služby recepce,
  • nástup ihned nebo dle dohody.



Životopis spolu s motivačním dopisem nám zašlete na hr@uceeb.cz.

Do předmětu zprávy, prosím, napište: „Asistent/ka projektového manažera VO2“.
Uchazeče budeme kontaktovat průběžně. Uzávěrka je 25. 5. 2024.